dimarts, 6 de novembre del 2007

Crònica del concert Salvem la Morca...



Cadascú, doncs podria donar la seua opinió, a alguns pot no haver agradat els concerts... altres com a mi, em va encantar, i per tant vos contare l'experiència des de el meu punt de vista.
Si valorarà el concert en una escala de l1 al 10, seria un 12... Bon ambient, bona gent... bueno excepte un o dos que em cauen prou mal.. jaja.
Vaig fer una bona amistat, amb el bateria d'Estakats, Felix (bueno..Breno ). Per cert, felicitar-los perquè ho van fer de puuuuta mare....Sou uns cracks.... (la valoració de Jose Antonio: me gusta la combinación del ska con la dolçaina )
Odi... ai els d'odi... com no un grandíssim concert, menys mal que vaig poder ballar, que si no... per cert, el moment en que Juan Abdul ballava ska, i tots se li fugien va ser genial... llàstima no haver-lo gravat.
I els Neuròtics...ai ja no anava per a adonar-me'n de res...això si, he de felicitar a Edu perquè va fer dos concerts seguits... el pobre degue acabar rebentat...;)
La valoració de Jose Antonio dels Neuròtics va ser...saca papel que yo lo lio, jajaja...